Firma lui Florin Furdui, LogoPrint & LogoSigns, a fost înființată în 2008, atunci când era student în anul al treilea la Electronică.
„Facem de la fluturași, la reclame de zeci de metri pătrați. (…) Am vrut să lucrez pe cont propriu. Am venit în București și din anul trei de facultate am lucrat într-o agenție de publicitate. Acolo am furat meseria. Am văzut cum stă piața de producție publicitară, tipografiile, Aveam și un job într-un mall, plătit bine”, a declarat recent la ZF Live Florin Furdui.
El a povestit că și-a făcut un site și apoi au început să îi vină comenzi de la clienți.
„Întâi au fost comenzi pentru obiecte promoționale pentru companii, pixuri, creioane, agende. Din 2012 au început și cu reclamele luminoase, pe partea de outdoor. Prima comandă a fost de la o firmă de catering, au vrut șepci și tricouri personalizate. Din primii bani am luat o presă de tricouri și am început să le fac singur, într-un apartament în care stăteam cu doi colegi. Încet ne-am dezvoltat și pe partea de producție publicitară. Acum am ajuns la o cifră de afaceri de 900.000 euro”, a mai spus Florin Furdui.
Magazinele, hipermarketurile și supermarketurile sunt principalii clienți care apelează la serviciile firmei lui, care a ajuns să aibă 10 angajați și o marjă de profit de 30% din cifra de afaceri.
Citește aici articolul în Ziarul Financiar